Back on track

Idag fick jag ytterligare en skön sovmorgon och har nu bestämt mig för att arbeta idag. Det sista av förkylningen har nu smugit ner i luftrören och yttrar sig bara i lite hosta. Kroppen känns ganska pigg och jag har ingen värk.
Så nu laddar jag för en riktig arbetshelg!! Det kommer nog gå bra.

Igår kväll trodde jag att åskovädret skulle besöka oss. Men skenet bedrog. Jag tror inte ens det regnade en droppe här uppe på höjden. Ute på västerslätt (dit Henke var på en blixtvisit =)  ) så hade det tydligen regnat rejält.

Hur har jag då spenderat mina två sjukdagar: Framför dator, tv, läst böcker, och ätit ätit ätit.
Så när jag snart känner mig helt frisk är det bara till att börja träna på riktigt igen!
Jag har till och med börjat kolla på räserhojjar på Blocket (får skylla på Sofie)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0