Vårkänslor o städning

Tänk vad lite solsken, grusiga cykelvägar och fågelkvitter kan göra

sitter med ett fånigt leende på läpparna
vårkänslorna spritter i kroppen
lycklig? jag?
känns bara skönt!
Försöker ta till vara den här känslan. Det var länge sen jag vaknade med lyckopirr i kroppen!!

Så vad gör jag då med ruset?
jo....
jag får städ-"mani"
Har idag försökt rengöra toan lite mer grundligt!
Har fått tips via tv:n att använda såpa o citron. Försökte det och tyckte faktiskt att utrymmet (det jag kom åt) bakom badkaret otroligt nog blev märkbart renare!
Om ett par timmar ska jag in på jobbet och sitta med datorn och favvo-Anna och göra nytta. Ska dessutom köpa upp en schwarzwaldtårta från en av våra brukare, som verkar gilla oss!

Vad annars nytt under solen?
Jag har blivit stamkund på tandläkarhögskolan 7 tr. på Nus
Där försöker jag få hjälp med min katastrofala käke och bett
var i förrgår på datortomografi (mycket spännande)

Helgen spenderades vid Skuleberget där Henke fick sin 30-årspresent.
Han gjorde (tillsammans med resten av innebandygänget) äventyrsbanan
sen åt vi en massa gott
drack
badade badtunna
berättade fräckisar
lyssnade på musik
...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket underbart rus!! Jag tror det smittar! Minns i morrn och alla andra dagar, hur det känns. Kramar

2008-04-16 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0