Ny mobiltelefon

Jag funderar på en ny mobiltelefon! Den jag har har börjat kärva lite i "joy-stick:en"... Fast i övrigt är jag MYCKET nöjd med den. Jag kan lyssna på radio, ta bilder med en 2 mega pixel-kamera och till och med ringa med den.
Här är min nuvarande pärla:

Vad jag söker nu är helt enkelt en minst lika bra telefon som INTE har denna joy-stick utan som man istället styr på andra sätt. Jag har redan fått upp ögonen för denna:

Min mamma har redan skaffat en sån och den verkar ta helt suveräna bilder med en 3,2 mega-pixel-kamera. Sen är den jag 3G-utrustad... En dag kanske jag börjar använda sånt! I skrivandets stund upptäcker jag dock att även denna telefon verkar vara utrustad med joy-stick! Ett stort minus!!

Ett annat alternativ jag tittat på är:

Denna telefon höjer cool-hets-faktorn MARKANT då den faktiskt har GPS!! Fast då kostar den 1000 spänn mer än Sonyn!

Har du några bra och värdefulla tips att ge mig?

Kommentarer
Postat av: Mamma

För övrigt så har det släppts en mobiltelefon med stora knappar, ringfunktion, tydlig display och inbyggd ficklampa. Kan det va´nåt?

2007-09-30 @ 15:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0