Tisdag

vill bara meddela alla vänner ute i cyberrymden att detta är en alldeles fantastiskt skön tisdag. Jag är LEDIG! Hela dagen! Det är som extra skönt att vara ledig mitt i veckan när man vet att alla andra sliter på jobbet. Till saken hör väl att jag jobbade hela helgen när alla andra tog hand om sina navelludd... och idag är det min tur!!

Har tagit en välbehövlig sovmorgon och vilat ut mina ömmande muskler. Johanna och Linda "lurade" nämligen iväg mig på en fysgympa på Iksu igår! Det var hårt, jobbigt, utmattande, svettigt, tungt och faktiskt riktigt kul! Tror jag kommer att gå så snart jag orkar igen! men idag måste min stackars rumpa få vila lite...

Sen har jag långfikat frukost och läst tidningen! Hunnit tvätta sängkläder med lite go-doft-mjukmedel som var såååå länge sen jag använde. Som de flesta vet så går jag igång på goda lukter och nu har jag funnit en som gör att jag somnar lite extra gott på nätterna "Softlan Aroma Therapy Jasmine and Bergamot" ojojoj vilken lyx

På tal om att sova; Henke har förbjudit (?) mig att se på TV i sovrummet. Så numera ligger jag och drönar i vardagsrumssoffan till ögonlocken inte längre håller sig uppe för egen maskin. Därefter kryper jag ner i min svala väldoftande (!) säng och sover hur gott som helst i en massa timmar! Förut har jag haft lite svårt att somna och har haft en tendens att vakna i tid och otid. Till saken hör väl att jag även försökt sluta upp med att dricka kaffe på kvällarna vilket också verkar vara ett vinnande koncept!


En annan nyhet i mitt liv är Face Book! Jag gillar verkligen det! Så himla kul att få lite kontakt med gamla "bortglömda" vänner, få höra vad som händer i deras liv och se lite bilder!


Nu ska jag ta och läsa lite, dricka kaffe och fortsätta njuta!!


Kommentarer
Postat av: hobbe :-)

ja de e trevligt me lediga dagar mitt i veckan.... hoppas din navel är rensad från ludd nu ;-)
på tal om facebook bör du läsa detta....
http://www.skebo.ac/jannelindberg/
va janne ha skrivit i hans blogg idag...om facebook....

2007-10-09 @ 22:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0