Impulsköp

När andra gör galna impulsköp handlar det om en snygg kjol, kanske en dyr väska eller nyaste skorna. Men inte vi.
När vi impulshandlar så köper vi en... BIL!!
Du läste rätt! Numera äger vi 2 (!) bilar. Lite lustigt med tanke på att vi så sällan kör bil. För allas information: Nu är Mazdan till salu. Är just DU sugen på att köpa vår pärla så är det bara att meddela sig.
Vad är det då för lyxåk vi införskaffat? En Nissan Primera -00! Vi köpte den igår i Timrå och körde sent igår kväll hem två stycken bilar. Lite bisarrt faktiskt. Bilen står på MIG, så för första gången i mitt liv är jag bilägare!! Den nya pärlan "Rulle" har abs, airbags och ac. Något som vi saknat under de år vi haft Mazdan. Tyvärr fungerar inte bilnycklarna när man ska låsa upp dörren manuellt, men det är ett problem vi snarast har tänkt försöka åtgärda.

Jag hade nu tänkt lägga upp en bild på vår nya fina röda bil, men mobiltelefonen och blåtanden trilskas med mig, så ni får se underverket vid ett annat tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Carola

Vet inte om jag ska gratulera eller beklaga sorgen ;-) - jo, grattis till din första bil(?).

2007-05-04 @ 14:08:46
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Frippe

Vem vill köpa en obesiktad Mazda? :-)
Är ni nöjd med bilköpet då?

2007-05-04 @ 22:26:39
Postat av: Robert

Tänkte passa på att preimärkommentera och samtidigt grauttulera till bilen. Den var riktigt fin. Skönt impusköp:)

2007-05-08 @ 09:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0