Tumhållningen

verkar ha hjälpt! Det går riktigt bra för mitt Schellefte i kvalserien!! Vad jag har hört så spelar inte laget särskilt bra, men det tycker jag är sekundärt så länge de vinner.

Helgen var super. Vi åkte ner till Bergeforsen för att Henke fyllde år. Massor av tårta och god mat hemma hos hans föräldrar. Vi hann även förbi Ikea och stan en sväng. På lördagkvällen åkte vi till Eon Arena för att se en av elitseriens längsta matcher. Fyra hela perioder. Den femte perioden blev bara 17 sekunder lång då Modo avgjorde på sudden. Mycket tråkigt!!! Lyckan var ändå fullständig för mig: vi hann hem till melodifestivalenfinalen och THE ARK vann!!!!

Vi hade även en skön söndag då vi åkte upp till mormor och morfar i Bye. Trist att se alzheimer slå sina klor i mormor, men hon var bra med hela söndagen.Vilket jäkulskap att drabbas av demens. Särskilt synd tycker jag om morfar!

Idag skiner solen och jag ska snart ta mig ut och njuuuta!

Kommentarer
Postat av: Carola

Grattis i efterskott till Henke!

Jag har startat en till blogg (nu en på svenska)

2007-03-13 @ 10:16:02
URL: http://mammamuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0