Fredag

och helt klart den bästa dagen på veckan. Solen skiner och nu har man två lediga dagar framför sig, eller i alla fall en och en halv då jag tagit på mig en extra kväll på söndag för att dra in lite extra "cash"...

idag har jag inga "storartade planer" (som Henrik brukar säga). Sitter och läser lite på mina vänners bloggar. Smittas av Lindas optimism även om allt inte riktigt går som hon vill alltid. Blir lite avundsjuk på Sandra som snart flyttar in i HUS(!). Är stolt över Sofia som var med på radion, lät såååå gammal och dessutom VANN hon!

Sänder även en tanke på stackars tant Jessica som har ungefär en miljon tentor att beta av.

Så nu har jag ett hum om vad NI sysslar med, men vad ska då jag göra? Hmmmm... hoppas på en liten prommis ute, ska nog på Iksu och springa lite (fick ångest då jag ställde mig på vågen och hade gått upp 3 kg.) och sen jobbar jag från kl.14. Henrik har lovat att fixa middag ikväll och det känns alldeles underbart!

För någon dag sedan fick jag för mig att bli teambassadör! Ett skitbra sätt att få testa lite olika tesorter. Detta föll sig extra naturligt då jag dessutom försöker skära ner på min överkonsumtion av kaffe! Vill du också bli ambassadör för Lipton-te? Gå in på denna länk Teambassadör

Veckans citat
"Inget varar för evigt - inte ens dina problem"

och med det avlutar jag dagens bloggsession! Ha en skön helg du med!!

Kommentarer
Postat av: Linda Gosing

Åååh! Vilket underbar citat! Får jag "sno" det?

Tycker verkligen att du ska komma upp till festivalen, känner på mig att det kommer att bli ett roligt år. Och när du/ni kommer upp nästa gång är du så välkommen att komma o hälsa på mig o Jocke - vi bor ju mitt i stan numera! : )

2007-04-01 @ 09:07:28
URL: http://surfer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0