Nationaldagen!

Hur underbart härligt väder som helst.

Vi packade picnicväskan o drog till Gammlia för att njuta lite av skön musik o vacker sång, jag, Henke o Anna.
Vi kom dit, njöt av solen, sällskapet o fikat, men glömde bort alla begivenheter inne på själva Gammlia med tal, musik, sång o dans. Men vad gör väl det?

Annas vänner dök också upp på vår picnicfilt tillsammans med delar ur innebandygänget. Trevligt.
Synd bara att man var tvungen att bryta upp redan kl.13.30, då man bara hann njuta av sommarvärmen i en o en halv timma, eftersom jag började jobba kl.14!

Jobbet flyter på riktigt bra så jag kan inte klaga.
Är hemma på middagsrast i skrivande stund. Ute på balkongen vajar den svenska fanan och den första jordgubben i min jordgubbsampel är på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0