Gräsänka

för helgen! Henke har åkt till Bergeforsen för att delta i Alnötrampen på söndag.

Jag passar då på att pröva årets godaste cider. En Xider strawberry desire! En vinnare för alla oss som gillar söta drycker! Kommer att bli en hit på eventuella fester den här sommaren! Rekommenderas varmt.

Balkongdörren står öppen, termometern visar 12 grader fastän klockan snart är 22:00, radion spelar E-type, mina nyinköpta petunior frodas i Ikea-blomlådan och som kronan på verket så har jag idag fått en jordgubbsplanta med massor av blommor!!

Jag vill härmed förklara SOMMAREN invigd! SKÅL!


Kommentarer
Postat av: Carola

Varmt i Öjebyn också - efter en heldag utomhus med mycket fotboll så har jag fått röd färg i ansiktet och på armarna. Är nog bara Fia och Adelina som inte brännt sig! Nu är det helg även från fotbollen - ledigt till på onsdag iallafall

2007-06-02 @ 18:25:07
URL: http://mammamuh.blogg.se
Postat av: Linda Gosing

Visst är det underbart med sommarvärmen? Kom til skellefteå och jag bjuder på en strawberry xider på balkongen! :)

2007-06-03 @ 23:19:10
URL: http://lindagosing.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0