Sömnrekord?

Jag tror jag har slagit ett nytt personligt sömnrekord. Somnade nån gång igår kväll vid 23-tiden efter att filmen "Payback" hade slutat och vaknade kl.10 idag. Henrik var på väg till jobbet och sade att klockan var 10, jag trodde att han skämtade, men alla klockor i sovrummet visade 10 de också så jag var tvungen tro honom. Tänk att man kan sova så länge, utan uppehåll. Jag antar att det var behövligt då jag under en längre tid sovit för lite under nätterna. Jag hade några timmar att inkassera på mitt sova-konto....

Nu känner jag mig ganska utvilad och har hunnit städa lite. Snart börjar jag jobba igen, kl.14 och känner mig inte det minsta uppstressad över det!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad härligt att få sova ikapp :-)
jag önskar att jag kunde göra det.

2007-07-19 @ 14:05:01
URL: http://mammamuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0