Dax att uppdatera

... kan tyckas. Det har gått alldeles för lång tid sen jag sist skrev. Är in på mina vänners bloggar titt som tätt och inser att jag inte alls är i deras kaliber vad gäller uppdateringar.
Vad har då hänt sen sist? Det har nästan gått en månad på det nya året. Vädret är fortfarande lika uselt som det var i slutet på förra året. Här i Umeå har det regnat en hel del, blåst och varit några plusgrader. Vi fick lite snö i lördags med den följden att slasket och isen bara blev mer... Fördelen / nackdelen är att det inte går att åka skidor. Eventuellt skulle det gå åka på konstsnöspåret på Nydala (men som en skidlöpare i IFK Umeå sa till mig: -kanske inte bästa spåret för en amatör) Fast nu när jag inte KAN åka skidor så är det inget jag vill hellre än att valla mina Fischer och åka ett snabbt (?) varv på Olles!
Men jag försöker hålla igång lite grann i alla fall. Julledigheten innebar att jag helt släppte alla spärrar vad gäller godis och kakor. Jag åt nästan hellre kakor än mat. Nu försöker jag komma på rätt köl igen, för en träningsdagbok på www.maxpuls.se och håller igen på kakorna (de har för övrigt tagit slut) och slutade med godis igår.

Jag och mina brudar Anna och Ivona håller även på att planera en riktigt seriös fest med chartertema. Festen går av stapeln den 27e januari i vår kvarterslokal med catering och allt!! Vi blir nästan 30 personer!!
Det får vara allt för den här gången! Så får jag väl försöka avlägga ett försenat nyårslöfte att oftare uppdatera min blogg...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du tränar väl inte så mycket så du inte hinner skriva dagbok?

2007-01-24 @ 11:37:06
Postat av: Pernilla

Nä då! Mitt IKSU-kort har tyvärr gått ut och jag har bestämt mig för att vänta till veckan innan jag skaffar ett nytt, så nu ligger jag verkligen på latsidan. har däremot mycket att stå i när det gäller den stora charter-festen och så jobbar jag en hel del!

2007-01-25 @ 21:45:27
Postat av: Jossan

Hallå där! Vad kul festen lät! Blev det trevligt? Kramar

2007-01-28 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0