VAIO-

abstinens! Jag trodde inte att jag är beroende av datorer, men jag hade tydligen fel. Adaptern till vår Sony Vaio har gått sönder. Jag har varit utan lap-top:en en massa dagar nu när jag varit ledig och ensam hemma och jag börjar inse hur mycket jag verkligen använder den. Inte minst för att hålla kontakt med människor. Jag har i vanliga fall igång msn messenger mest hela tiden för att kunna sända ett litet "hallå" i cyberrymden till de vänner som råkar vara online. Nu hoppas jag att de förstår att jag "tänker på dem" istället... 
Insåg till och med häromdagen att jag knappt visste hur jag skulle hitta telefonnumret till min kompis. Jag hade inte numret inlagt på mobilen och ingen tillgång till www.hitta.se ... Det tog mig ett bra tag innan jag kom på att man kan använda den tryckta upplagan som kallas för telefonkatalogen! Wow!!! =) 

Sitter nu och använder Henkes jobbdator på kvällarna! Jag inkräktar på hans quality-time med mac:en! Hoppas hoppas hoppas att adaptern från Hong Kong (!) kommer snart!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Aj aj aj aj! inte bra... inte bra att nåt är trasigt, men kanske mindre bra att du är beroende???:-) Men jag kan förstå känslan... här slåss vi om att få sitta framför vår enda dator... Tobbe väntar på sin tur nu... Hoppas allt är bra annars! kramar från 3½!!

2007-02-25 @ 12:01:38
Postat av: Johanna

Hej Pernilla!

Skoj att kolla in din blogg! Själv sitter jag på jobbet och kollar ut genom fönstret på all snö vi har fått här i Gällka! Längtar till sommaren och varmare tider! Kanske vi kan synas i Fällka i sommar! Ha det bra och hälsa Henke! / Johanna

2007-02-27 @ 12:26:58
Postat av: jessica

Hallåj!

Var in o kikade lite på din blogg.
Tänkte att jag skriver ett litet medelande och säger hej. Hoppas allt e bra med dig/er...
Kram / Jessica

2007-02-27 @ 14:00:44
Postat av: Sandran

så du MSNar? jag vill kunna gö de me dej juh! Adda mej! [email protected] Kramkram från husägarna i staan...

2007-03-06 @ 20:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0