Stieg Larsson

Igår avslutade jag den sista boken i triologin "Millennium". Om du inte redan gjort det:

LÄS DEN!!!

Alla tre böckerna om Lisbeth Salander och Mikael Blomkvist var makalöst spännande! Jag vet inte hur mycket av handlingen jag ska avslöja, men det handlar om tidningsreportrar, hackers, poliser, mord, säpo/ RPS/säk och en massa annat smått och gott! Detaljskriven spänning om hur snett allt kan gå.....

Du börjar läsa "Män som hatar kvinnor", fortsätter med "Flickan som lekte med elden" och avslutar med den nyutkomna "Luftslottet som sprängdes"

Kommentarer
Postat av: jessica

Håller med dig, dessa böcker är väldigt bra.
Ska rota rätt på luftslotts boken, men det kommer ju en fyra också så det är bara att läsa vidare.
Hoppas läget är bra i övrigt för er.
Här i Luleå har kidsen just börjat skolan och jag laddar också för terminstart.
Kramar!
/ Jessica

2007-08-21 @ 20:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0