Smink

idag har jag varit på Make up store och fått en sminkning. Jag fick ett presentkort av Henrik när jag fyllde 27 år och har tillslut fått ändan ur vagnen och utnyttjat detta.

Vilken lyx! Tjejen som sminkade mig var faktiskt fantastiskt duktig. Som alla vet så använder jag smink ytterst sällan. Idag la hon på underlagskrämer, puder, ögonskuggor och till och med rouge. Ni kan tro att det känns annorlunda. Men det ser trots allt naturligt ut.

När man går på en sminkning som jag gjorde idag så får man även smink för den summan man betalt för sminkningen. I det här fallet 495 spänn. Jag köpte då på mig "all cover mix", en guld-grön-aktig ögonskugga samt peach rouge! Nu ni!!! Nu är det bara till att hålla i sig, för nu ska förhoppningsvis Pernilla lära sig att bli en "riktig flicka"!

Och varför gjorde jag mig då vacker just idag? Tja, det kan man fråga sig. Jag hade helt enkelt ledigt på förmiddagen och ville unna mig detta. Nu är jag alltså nysminkad och fräsh innan jag ska ut och jobba hos mina gamlingar! =)

image21

Här får ni en liten tjuvpeak! Håret är faktiskt också nyklippt (förra onsdagen) och jag har färgat det själv med en såndär 2-stegsfärg med grundfärg och slingor (med viss hjälp av Henke)
Så detta är mitt nya vårfräsha, påskfina jag!

Kommentarer
Postat av: jessica

.. Du är såååå fin....
Hoppas du mår bra!
Kram Jessica

2007-04-04 @ 13:28:11
Postat av: Erika övik

snygging där!! ;)
kram

2007-04-05 @ 09:35:36
Postat av: axel

Hot!

2007-04-06 @ 00:04:31
Postat av: Sandran

Mycket snyggt! Hejja Make Up Store, dom är inte dumma dom!! fint hår också!

2007-04-07 @ 01:07:50
Postat av: Jossan

Å så fin du är!!!! Jag är så sugen på att komma ner nu, å hälsa på! ska ta upp frågan med sambon!!:-)kramar

2007-04-10 @ 08:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0