Skön helg

Vi har haft en riktigt skön helg i helgen. Henriks mamma och pappa har varit på besök. Hans mamma hade varit snäll och åkt förbi Ikea och köpt ut en ny byrå till hallen, hur fin som helst och nu rymmer vi ytterligare lite mer skrot.
114884-2

I lördags firade vi dessutom 6 år tillsammans. 114884-3
Det är otroligt vad snabbt tiden går. Vi började morgonen med storslagna presenter. Jag fick "Ice Age 2" av Henrik och han fick både simglasögon och badmössa av mig. Nu har jag tänkt att han ska kunna prestera ännu bättre på Stöcke Triathlon sommaren 2007, när han finslipat frisimmet!! Vi avnjöt sedan en superb lunch på Lottas krog. Gå in på www.lottas.nu !!! Jag måste varmt rekommendera den här krogen/restaurangen. Råkar du ha vägarna förbi Umeå och vill äta något riktigt gott så ska du definitivt besöka Lottas!!

Kommentarer
Postat av: Sandran

Skitsnygg möbel! Så ni kommer ihåg att fira att ni är ihop! Tänk om jag hade minne att minnas sånt, men jag är hopplös! Minns Aldrig såna grejjer... Stackars Mårten...

2006-10-17 @ 19:49:34
URL: http://sambra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0