Ledig dag

Jag inser att jag måste försöka utveckla min blogg lite och eventuellt lägga in lite bilder och så...
ska se om jag kan få det gjort idag, när jag till och med är LEDIG!

Det verkar vara en kall men solig dag här i Umeå och jag har bestämt mig för att cykla upp till vår underbara sportbutik "Sporthuset" och inhandla diverse saker. Bland annat har jag tänkt kolla på inneskor att använda när vi spelar innebandy. Tro nu inte att jag är superseriös och jätteduktig på att lira boll med pinne, men mina medspelare har förklarat för mig att risken att vricka och stuka fötter är mycket större om man använder gamla nötta löpardojor....

Ikväll ska jag äntligen till min kompis Ivona och hälsa på. Vi har inte setts på hela sommaren... och jag funderar vad det egentligen beror på. Är det så att man är mer upptagen under sommaren? Nu när hösten smyger sig på så får jag ett stort behov att hälsa på alla nära och kära vänner igen!!


Kommentarer
Postat av: jessica

Heja bruttan...
Kul att du skaffat en blogg...!!!
Håller med dig om att man vill träffa sina vänner på hösten. Saknar dig.
Sköt om dig. / jessica

2006-10-11 @ 10:01:12
Postat av: Linda

Jo, täningsvärk är inte bara av ondo... värre var det m febern som kom på måndag... då var det jättesynd om mig en stund... ;)
Kramar från Ursviken

2006-10-11 @ 12:58:47
URL: http://surfer.blogg.se
Postat av: Linda

Måste börja med att tacka - det var roligt att höra och det var riktigt roligt att få priset oxå.

"Sticks" är pinnar som används inom kampsport - ska visa nån gång om jag lär mig.
Kram

2006-10-15 @ 23:48:01
URL: http://surfer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0